Grattiiiiiiis!

13 Jul

Idag är det älsklingens födelsedag, och fredagen den trettonde ^^ Kul datum att va född på haha 😀 ❤ Grattis hjärtat!

Inte så jättekul natt.. Kevin har vaknat och bajsat ner sig och när jag fixade med det så upptäckte jag det jag misstänkte under dagen igår.. han hade feber. Tempade honom och den stannade på 38,9 så inte superhög men tillräckligt för en bebis som inte ens är tre månader 😦 Han somnade om efter en stund, och jag hann bara landa på kudden när Alicia började skrika för glatta livet! Både jag och A rusade in hos henne och hon sa att där kröp en spindel på henne.. sen ändrade hon sig till två! Det är tredje gången hon vaknar av sånt och börjar skrika så tror faktiskt att hon drömmer.. men snälla pappa skakade täcket och kollade efter spindlar åt henne 🙂 Och klockan var så mycket då så A skulle upp och han sa till Alicia att hon kunde lägga sig på hans kuddar 😉 Så somnade vi om i lite mer än en timme!

Nu ligger Kevin i sittern och kuckilurar, nymatad och nyblöjad och nytempad. Med alvedon i kroppen hade han 38,5 så är inte mycket den gått ner.. men han fiser så det luktar aaaaapa! Stackars mammas plutt ❤

”mmm, du e väjdens goaste Kevin” sa Alicia just och pussade på lillebror ❤

 

Lämna en kommentar